dilluns, 5 d’agost del 2013

Estic ordenant les fotos



Estic ordenant les fotos que,
amb el mòbil , he fet des de fa uns anys.
Tinc un embolic de dades,noms de llocs,dates
 i moltes de les imatges triplicades estan.

Tinc un problema gran.
Sobretot amb una de les imatges.
La tinc repetida 3 vegades,
i cadascuna d'elles assenyalada amb diferents dates:

6 de juliol,6 de febrer i 30 de març.
Se,més o menys,el lloc on la vaig realitzar.
Encara sort !   Menys mal ! 
És a les contrades del nostre Pla.


Les tres imatges porten,en un racó,a la part de dalt,
les dades de on els meus ulls miraven quan es va crear.
I per acabar-la de liar,
un del dígits esborrat està .

Tinc el cap espès. Avui no puc gaire pensar.
Em podríeu ajudar ?
S’ha de  trobar...
Amb quina de les dates puc confiar ?

Ah!  Em podríeu dir,
(si és que es pot, clar !)
Es va fer a primera hora del matí 
o...tirant cap al tard ?