dissabte, 14 de setembre del 2013

Fa dies que amb Tu em sento ...

Fa dies que amb tu em sento , històrica Diada !
i , a mi mateix em dic : Que no crees un del teus  Vers vint-i-cinc ?
La Diada t'espera ¡  Fes-los-hi una corada ,
ja que .. ja és Història Futura lo que ,entre tots, vàrem fer  que fos ,- ja ! - , Història Passada !

Corrents d'emoció passen  de mà en mà  ;
i a  una d'elles ho fan sortint , i a l'altra entrant ;
i , Mira per on ¡ , al cap de no res  es van alternant ;
i com si d'un motor fos , les corrents a vegades es paren i després es van engegant !

Vaig sentir-me col·laborador ,...a fi que  tot  sortís  bé !
També vaig gaudir ,eh ?  però ... en la perfecció del acte tenia el meu pensament !
Ara ,el cuc de mans amb cor , serpentejava amb millors harmonies ,
fins i tot  es van atrevir a fer  unes llargues i vistoses ones esportives !

I tot seguit , quan el dia acaba ,
tot i sabent que va esser una històrica diada ,
tots ens posem a treballar per a l'Endemà Català  !
Que ja el tenim a les nostres mans ! És un Futur Passat  que ens convé estimar !

Estimar-lo ! ,i  després , quelcom  ens va sortint del fons del pit ,
i a tu mateix et dius : Que puc fer per aquest país ? ,
ara que ja sabem  que , tots ,en aquell moment , pensàvem lo mateix :
"Que tots ho sabíem  que sentíem  el mateix  pensament !"     ?

La Reflexió ens ha sigut donada !    És  la que va fer el Principat   !
Volem un  nou estat , perquè  ella vol esser Terra estimada ¡¡
Entre tots ho farem tot, i ho farem amb la senyera i amb l'estelada !
L'Estel que vola, busca i troba els 11 que faltaven , i ,  tots els 12 ,  ... amb nosaltres son ara  !!!!