dijous, 31 d’octubre del 2013

Assentat a la taula del menjador

  *
Assentat a la taula del menjador,
amb un boli i un full de paper,
mòbil , portàtil ,micro ,òrgan i televisió ,
tots engegats ,inclosa la  meva ment , espero ... pacient  !

Quelcom sona dins meu,
alguna cosa repica ... una visió.
Com que tot això em surt del mateix cor,
es per això que la recerca de la veritat es un fi teu !



Us volia fer un engany petitonet,
però ,aleshores, la meva propi ment
em va distreure en un nou pensament.
- "Això ho pot fer la ment ? "

Perquè em parles així si tu ets  jo mateix ?
No te'n dones compte que som la mateixa ment  la que parlem ?
-" Ja ! Però ,en un mateix cos estem ? "
Jo crec que si.  En tot cas , podem compartir i compartim , emocions amb altra gent.



Tornem a lo que diem al començament,,
i , ara ,com que ... ja som dos , doncs ... ja parlem com a Nos .
Fa ,ja, molt temps ,algú ens va donar el seu numero de telefon ,
i no ens el vàrem  apuntar ,si no que ... com un dibuix el vàrem posar .

Ara i avui el necessitem ,
i lo fotut de tot es que , ara , el dibuix  , no el sabem  desxifrar !
Un record que tenim es que ... era català,
i ...  poca cosa mès us podem  donar .  Au !    A treballar !